نقاش کوچولو!

هر چی رویا نقاشی می کشه میزارم تو وبلاگش

نقاش کوچولو!

هر چی رویا نقاشی می کشه میزارم تو وبلاگش

نقاشی شماره 2

در باره افکار و استعدادهاش نظر بدین ممنون

نقاشی درباره آشپزیه آخه آشپزی کردن و دوس داره


نظرات 2 + ارسال نظر
الهام بهشتی دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 22:58 http://www.gallerypixel.blogfa.com

چه نقاشی جالبی فکر میکنم این بچه دوست داره زود تر بزرگ بشه اخه تو دوتا تصویر کفش هاش پاشنه بلنده .
در ضمن یک چیز جالب دیگه ما اونو تو مبانی رنگ شناسی می خونیم تو کارای این کوچولو هست اونم اینه که رنگهای مکمل رو کنار هم گذاشته این یک استعداد ذاتی .اینو میدونستین؟

مرسی از نظراتتون . عالی بود . واقعا همون طوری که گفتین هس خیلی عجله داره بزرگ شه . نه اونی که شما گفتین دقت نکردم خیلی از راهنماییتون متشکرم اگه میشه در مورد این استعداد بیشتر برام بنویسین .

پاییز سه‌شنبه 18 مهر 1391 ساعت 01:17 http://www.royajoon.blogsky.com

سلام .اولا:چراازکارتون دست کشیدین و وبلاگتونو خالی گذاشتین واقعا حیفه . دوما:استعدادزیادی رومیتونم از نقاشیهای دخترتون تشخیص بدم . اینومیگم چون بچه که بودم نمیتونستم تصوراتی که داشتم رو بیارم روی برگه میترسیدم واقعامسخره است اما الانم اینطوریم . امارویاجون اینکارومیکنه . ولی من فقط کپی برداری میکنم متاسفانه . خیلی خوب میدونه چی روباید رنگ کنه مثلاپاپیون . کلاه و دامن و هرچیزدیگه ای رو خیلی خوب رنگ میکنه و همه چیزوقاطی نکرده . تعجب میکنم که باخودکار کشیده چون بچه ها به زور مدادرومیگیرن چه برسه به خودکار که روونتره.

سلام مرسی از اظهار نظرتون . سعی می کنم نقاشی هاشو بزارم . رویا نقاشی های زیادی کشیده که همه شو بزارم تو سایت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد