نقاش کوچولو!

هر چی رویا نقاشی می کشه میزارم تو وبلاگش

نقاش کوچولو!

هر چی رویا نقاشی می کشه میزارم تو وبلاگش

سلام بالاخره اومدم و نقاشی های رویا دختر ۶ ساله ام که تازه همین  

 

۹ تیرماه ۶ سالش شده رو آوردم این نقاشی رو قبل از جشن تولدش  

 

کشید و از من خواست کیک جشن تولدش این شکلی باشه من هم تا  

 

حدودی! همین رو سفارش دادم. اینم نقاشی که کشیده ببینید ونظر  

 

بدین مرسی. درباره نقاشی / افکارش / استعداد هاش نظر بدین

 

توضیح نقاشی : خدمتتون عرض کنم که خودش رو اینجوری کشیده  

 

اونم کیکش 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
پری سا جمعه 17 تیر 1390 ساعت 18:37 http://crayon.blogsky.com

ای جاااااااااااااااان.چه با مزه !
با توجه به چیزایی که خوندم..
دخترتون خیلی اجتماعیه...و اینکه از رنگ آبی استفاده کرده خیلی نشونه ی خوبیه!

سلام خسته نباشی
عجب نقاشی های بامزه ای!!
خدا حفظش کنه برات
یه کمک میخواستم ازت
میخوام برم خاستگاری شما بگو چه سوالاتی بپرسم تا به درون دختر خانوم پی ببرم
ممنون ازت
یاعلی یامهدی

سلام به مبارکی ایشا ا..

هرچی تو دلته صادقانه بپرس تا صادقانه جواب بگیری (بهترین راه حل)

2- از علایقش بپرس چی دوس داره؟

3- سعی کن بعد اینکه بله رو گرفتی با هاش در ارتباط کلامی باشی تا بهتر بشناسیش

من برات آرزوی توفیق از خداوند دارم

از اظهار نظرت ممنون دوست عزیز

عصمت جمعه 24 تیر 1390 ساعت 09:46

چقد باحاله

رویا : مسی

فرشته اعتضاد شنبه 15 بهمن 1390 ساعت 16:06 http://www.galleiypixel.blogfa.com

با سلام خدمت شما دوست عزیز
خوشحالم که اینقدر روحیات کوچولوتون براتون مهمه چون رشته نقاشی خوندم و مدرک تخصصی اموزش نقاشی و خلاقیت کودکان را دارم خوشحال میشم بتونم کمکتون منم
به جرات میتونم بگم که دختر کوچولوی شما از خلاقیت بسیار بالایی برخورداره و که خوبه که از همین الان در راه درست پرورش پیدا کنه
استفاده از رنگاهی روشن و شاد نشانگر روحیات ارومه
و اینکه از رنگ های تیره استفاده نکرده نشانگر اینه که در محیط ارومی قرار داره و به دور ااز تنش و استرس هست
امیدوارم تونسته باشم که کمکتون کنم

مرسی از اظهار نظر تون . قطعا می تونید کمکم کنید. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد